Lej en toastmaster igennem bryllupsbureauet.dk

I har sikkert prøvet det før. Altså, været til en fest eller stor begivenhed, der ikke lige kørte helt på skinner.
Utallige forsinkelser, kommunikation der ikke helt var til stede o.lign.

Nu er tiden inden til jeres bryllup. I frygter det – det må bare ikke ske på jeres dag!
I skal finde en toastmaster – men, hvem kan klare opgaven? Formår personen at styre alle arbejdsopgaver … hele dagen.?

Lej en toastmaster i stedet. 

Her kommer vi på banen.
Med erfaring fra ca 600 bryllupper, har vi været igennem og afværget utallige kritiske situationer.
Intet der ikke må ske, sker ikke på vores vagt.
Vi oplever ofte, at udpegede toastmastere “slækker” lidt på opgaven, jo senere på dagen vi er.
Der kommer lidt dejlig vin indenbords, og man vil egentlig bare gerne hygge og fejre parrets store dag på lige fod med alle andre.
Og helt forståeligt, også.

Lad alle jeres gæster nyde den store dag, sammen med jer, og lad os om, at få dagen til at fungere problemløst.

Vi starter allerede måneder før.
Vi tager os af alle henvendelser fra jeres gæster.
Sørger for at alle taler bliver registreret, og bliver udført i korrekt rækkefølge på selve dagen.
Vi er til stede ved kirken, og sørger for at alle har det godt, og får sat sig på de rigtige pladser.
Under hele dagen, styrer vi kommunikationen mellem alle involverede parter (kagen, kokke, tjenere, musikken og alt imellem).

Opstår der problemer, får vi dem afværget uden i ligger mærke til det. Dét er vores aller fornemmeste job.

Så, i kan nok se, at vores opgave allerede starter flere måneder før – og vi elsker det.
Men udover dette, så sørger vi også for at matche den rigtige person, med de rigtige karakteristika til opgaven.
Jeres toastmaster skal passe helt perfekt til jer, og jeres behov.

Prisen for dette er 5.499,-