Bryllupsbureauet

Ingevej 9, 2740 Skovlunde

Toastmaster

Lej en toastmaster der koordinere jeres bryllupsdag til perfektion

Lej en toastmaster

Jeres bryllupsdag vil for altid være én af de største dage i jeres liv. Hyr BryllupsBureauet til at hjælpe jer med at koordinere dagen med lej en toastmaster, og vi sørger for at I får en perfekt dag. En toastmaster har stor betydning for jeres bryllupsdag. Men det kan ske at I enten ikke kender en person der kan/vil håndtere opgaven, eller blot ikke ønsker interne gnidninger blandt familiemedlemmer og venner. I så fald kan det være en ideel løsning at benytte vores lej en toastmaster koncept. Alle vores toastmastere er professionelle og har prøvet opgaven adskillige gange før.

Lej en toastmaster til alle de traditionelle opgaver

Som brudepar er I bryllupsfestens ultimative kransekagefigur. Det er også sådan det skal være. Men jeres toastmaster er kagestativet under jer, der får hele festen til at forløbe gnidningsfrit og sørge for at gæsterne er med hele vejen. Benytter I jer af vores lej en toastmaster service, sørger vi for at jeres udvalgte toastmaster har den perfekte karakteristika til jobbet og lige netop jeres fest. Toastmasteren skal være en person med både charme og overblik samt én, der udgyder respekt, ikke har noget imod at tale til store forsamlinger og er struktureret. Det er en stor opgave at stå med, men vi sørger for at det bliver en opgave, der klares til perfektion.
At tage imod gæsterne ved kirken og sørge for at de sætter sig på den rigtige side af kirkegangen
At byde velkommen til bryllupsfesten, og give almen info til indbudte gæster og sørge for at hjælpe folk til deres pladser
At sikre en gnidningsfri kommunikation med de som er med til at skabe jeres perfekt bryllup, herunder musikere, kokke og tjenere.
Sikre at tidsplanen for aftenen bliver overholdt, så I ikke skal danse brudevals klokken fire om morgenen
Arrangere taler og sange i korrekt rækkefølge og på passende tidspunkter. Det er tradition at brudens far eller mor taler først, derefter gommen og derefter normalt en brudepige/forlover
Vi sørger for at alle jeres gæster kan komme i kontakt med os 24/7 og koordinerer gaver (så I ikke får 6 ens blendere).